Keresőoptimalizálás

Hatékony és folyamatos keresőoptimalizálás, ami nélkülözhetetlen ahhoz, hogy a honlapod a keresőkben az első találatok között jelenjen meg.

Ahhoz, hogy a keresőben megtalálható legyél, elsősorban le kell győznöd a konkurenciát a keresési találtok között, ehhez pedig szükséges a hatékony és folyamatos keresőoptimalizálás.

Csiki Marketing - Honlapkészítés és keresőoptimalizálás

Két sarkkutató megy a jégmezőn. A távolban megpillantanak egy jegesmedvét. A jegesmedve is meglátta őket és elkezd feléjük rohanni. Erre az egyik sarkkutató ledobja a hátizsákját a kabátját, a hátizsákjából elővesz egy futócipőt és felhúzza. Mire a másik:

– Minek neked a futócipő abban sem tudsz gyorsabban futni mint a medve?

– Nem baj! Nekem elég ha gyorsabban futok mint te!

A keresőoptimalizálás is pont így működik: bőven elég, ha a konkurenciádat előződ le!

A keresőoptimalizálás folyamata

Mint szinte mindennek, a keresőoptimalizálásnak is megvan az ideális folyamata. Érdemes a keresőoptimalizálást lépésről lépésre végezni azért, hogy biztosan a megfelelő eredményt hozza meg, hosszútávon. Új kulcsszavakra viszonylag gyorsan lehet jó eredményt elérni, a már meglévőkre kicsit több idő kell, az első oldalra kerüléshez pedig még több. Az is igaz, hogy ha rossz irányba indulunk el, akkor sokan nehezebb jó eredményt elérni, még hosszútávon is, rövid távon pedig pláne.

Technikai keresőoptimalizálás

Vannak olyan technikai paraméterek és beállítások a honlapot illetően, melyek befolyásolják a keresésben elért pozíciónkat. A technikai paraméterek helyes beállításával átláthatóbb, átjárhatóbb, gyorsabb és rendezettebbé válik a honlapod, melyet a keresők előkelőbb keresési helyezéssel fognak díjazni.

A jó hír az, hogy ezeket a technikai beállításokat általában csak egyszer kell elvégezni, és azt követően a frissülő tartalmat már aszerint kell feltölteni. Ez egy idő után rutinossá válik, így könnyebb technikailag jól fenntartani egy honlapot.

További jó hír az is, hogy ha a honlapkészítéssel is engem bízol meg, akkor ezekkel a beállításokkal egyáltalán nem kell törődnöd, hiszen a honlapkészítés szolgáltatásom ezt is tartalmazza.

Tartalmi keresőoptimalizálás

A minőség másik fontos szempontja természetesen a tartalom. A tartalmat itt a honlapon szereplő szövegekre és a képekre (fotók, grafikák, stb.) kell érteni. A keresők (Google, Bing, Yahoo, stb.) alapvetően a tartalom minőségét és frissességét veszik alapul a rangsorolásnál, így mindenképp fontos az egyedi-, minőségi tartalom. Minden kulcsszóra, és minden szolgáltatásra máshogy kell érteni a minőségi tartalmat, így a szövegírás is szinte minden esetben egyedileg készül. A keresőoptimalizálás első hatásai heteken belül érezhetők, az igazán jó eredmények pár hónapon belül jelentkezik. Az első oldalra kerülés pedig még ennél is több időt vesz igénybe.

Folyamatos fenntartás

Ahhoz, hogy az elért jó pozíciót meg is tudjuk tartani, a keresőoptimalizálás folyamatos fenntartására van szükség. Időről időre ellenőrizni kell azt, hogy még mindig tartja-e a honlapunk a jó pozíciókat, vagy esetleg szükséges valami módosítás. Jogos lehet a kérdés: ha már egyszer jó a keresőoptimalizálásunk, akkor miért kellene változtatni rajta? Alapvetően azért, mert ahogy a világon minden fejlődik, így a keresők algoritmusai, és esetlegesen a konkurencia is. Ha konkurenciád is jobban odafigyel a keresőoptimalizálásra, akkor egy idő után előnyhöz juthat, ha nem tartjuk fent a jó pozíciódat. Akkor is hátrébb kerülhet a honlapod a találatok között, ha változás történik a keresési algoritmusokban és mi később reagálunk a változásokra, mint a konkurencia.

Meghatározó tényezők

h

Minőségi tartalom

Ahhoz, hogy a keresőoptimalizálás hatásos legyen, elengedhetetlen a minőségi szöveges-, és képi tartalom egyaránt a honlapra. A keresőoptimalizálás során segítek ezek létrehozásában.

Friss tartalom

A minőség mellett fontos szempont a frissesség is. Rendszeres bejegyzésekkel, vagy állapotfrissítéssel, szezonális ajánlatokkal folyamatosan frissíteni lehet a honlap tartalmát, ami jobb helyezést is jelent.

Gyors betöltés

Egyre fontosabb szempont az is, hogy a honlapod a lehető leggyorsabban töltsön be. Gyakran a konkurenciával szemben ez az egy szempont is előnyt jelent.

Linképítés

Minél több jó hivatkozás (link) mutat a honlapunkra, annál jobb helyezést ér el. Kiemelném a “jó link” fogalmát, ugyanis ma már a linkek terén is inkább a minőség számít, mintsem a mennyiség.

Közösségi megosztások

A honlapot “össze lehet kötni” Facebook oldallal, Instagram fiókkal és a Google Cégem szolgáltatásával. Minél nagyobb a közösségi jelenlét, annál jobb a helyezés is.

Azonos céginfó

A helyi keresőoptimalizálás legfontosabb tényezője az, hogy a cégadatok (cégnév, elérhetőségek, nyitva tartás, stb.) minden felületen (Cég-informáiós oldalak, Facebook oldal, Google Cégem) egységesen és naprakészen szerepeljenek.

Kérj ingyenes elemzést

Szeretnéd részletesen megtudni, hogy a jelenlegi honlapod hogyan teljesít a keresésekben a konkurenciához képest? Töltsd ki az alábbi űrlapot és kérj ingyenes helyzetelemzést a honlapodat illetően! Tényleg díjmentes és kötelezettség-, és kockázatmentes az elemzés.

Fontos döntést kell meghoznods a keresőoptimalizálást illetően

A keresőoptimalizálás egy fontos döntéssel kezdődik:

 

A) Magad csinálod

Te magad szeretnéd végezni, mivel van rá elég időd és affinitásod? Ez esetben havi 1-2 órás, személyre szabott konzultáción tudok megfelelő tanácsokat adni, így az Óradíjas Keresőoptimalizálást ajánlom.

B) Rám bízod

Rám bízod a keresőoptimalizálást, mint keresőoptimalizálási szakemberre, hiszen jóval több a tapasztalatom és a saját idődet a saját tevékenységedre és a családodra fordítod? Ha ez a szimpatikus Neked, akkor a Havidíjas Keresőoptimalizálás a megfelelő választás.

Tapasztalatom szerint úgy tud hosszútávon is fennmaradni a honlapod jó helyezése, ha kezdetben megbízol vele egy tapasztalt keresőoptimalizálási szakembert (b). Amikor pár hónap múlva jönnek már a jó eredmények és tudsz már Te is annyit foglalkozni időközönként a honlapoddal, akkor időszakos frissítésekkel és tanácsadással Te magad is fent tudod tartani az előkelő pozíciót (a).

A keresőoptimalizálás gyakran ismételt kérdései

Mi az a SEO?

A SEO a “Search Engine Optimization”, azaz a keresőoptimalizálás angol nyelvű rövidítése. Az internet világában elterjedt a SEO kifejezés, így ha ezt látod, akkor az a keresőoptimalizálást jelenti.

Mik a legfőbb techniaki paraméterek?

Többek közt a legfőbb technikai paraméterek közé tartozik a honlap sebessége és felépítése, a szöveg olvashatósága, biztonságos kapcsolat (SSL) használata, meta leírások, URL struktúra, strukturált adatok, képek leírása (ALT tag).

Milyen a minőségi tartalom?

A jó, minőségi tartalom alapismérve az, hogy a látogató választ talál a kérdésére, illetve megkapja a számára megfelelő információt a termékről, szolgáltatásról. Jól tagolt, jól olvasható elrendezésben, képeket is tartalmazó bejegyzés, vagy cikk, ami a tartalomtól függően 1000-4000 szót tartalmaz. Máshonnan átvett, vagy ismételt tartalom nem megfelelő a keresőoptimalizálás szempontjából.

Mikor jelentkezik a keresőoptimalizálás hatása?

A kezdeti időszak a legnehezebb, hiszen ha nem volt még optimalizálva a honlapod, akkor később érződik majd az első hatás, hiszen vélhetően ritkábban történik az oldal feltérképezése. Szinte ugyan ez vonatkozik az új honlapokra is, mivel még nem mutat rájuk megfelelő mennyiségű minőségi hivatkozás (jó link), így a feltérképezés vélhetően ritkábban történik az első időszakban.

Milyen gyakran térképezik fel a honlapomat a keresők?

A keresők kezdetben ritkábban, később egyre gyakrabban térképezik fel a honlapunkat. Minél több és jobb tartalommal rendelkezik a honlap és minél több a ránk mutató külső hivatkozás (link), annál gyakoribb a feltérképezés. Ez egy teljesen automatikus folyamat, manuálisan gyorsítani ezt csak hatékony keresőoptimalizálással lehet.

Mi számít jó linknek?

A jó link releváns a tevékenységünkhöz, valamint hasznos a látogató számára. Ha gipszkartonozással foglalkozol, akkor érdemes helyi-, térségi érdekeltségű építészeti vagy építőipari blogokról, gyűjtőoldalakról linket gyűjteni, mintsem mondjuk szépségápolással foglalkozó honlapokról. Az még egy plusz pont, ha természetes a hivatkozás, azaz “nem fizetett”.

Hogyan tudom magam ellenőrizni a hatékonyságot?

Vannak különböző analizáló felületek, ahol naprakészen nyomon lehet követni a keresőoptimalizálás hatását. Ezek a jelentések kitérnek a látogatók forrására (honnan érkezett), a viselkedésére (melyik oldalt nézet meg, azon mennyi időt töltött és merre ment tovább) egyaránt. Ezekhez a felületekhez és adatokhoz hozzáférést biztosítok a keresőoptimalizálás során.

A keresőoptimalizálásról kapok számlát?

Természetesen igen. Vállalkozásom alanyi adómentes, így az ÁFÁ-val nem szükséges foglalkoznunk a közös munkánk során. Ráadásul marketingköltségként elszámolhatók ezek a költségek.

Keresőoptimalizálás árak

Óradíjas elszámolás

Ha magabiztosnak érzed magad a keresőoptimalizálás terén, azonban vannak olyan eseti problémák, amit nem tudsz egyedül megoldani, vagy csupán tanácsot szeretnél kérni egy szakembertől, akkor válaszd az óradíj elszámolású keresőoptimalizálást.

Gyakran előfordul az, hogy bár a fenti szempontok szerint mindent jól csináltál, mégsem jönnek a jó eredmények. Ilyenkor érdemes tanácsot kérni a szakembertől, hogy kiderüljön, mi okozza a problémát.

Már 6.500 Ft/órától elérhető!

Különböző óradíjak különböző szolgáltatásokhoz.

Havidíjas elszámolás

Akkor érdemes a havidíjas keresőoptimalizálást választanod, ha szakemberre szeretnéd bízni a honlapod teljes keresőoptimalizálását. Mivel a keresőoptimalizálás egy összetett és időigényes folyamat, a vállalkozás üzemeltetése-, és a mindennapi teendőid mellett vélhetően nem lesz rá elég időd.

A havidíjas keresőoptimalizálás választása során biztos lehetsz benne, hogy minden hónapban ugyannyi időt fordítok a honlapod keresőoptimalizálására, így hónapról-hónapra érezni fogod a pozitív eredményt. Bízd rám a teljes keresőoptimalizálást, és gyorsan hozom a meggyőző eredményeket!

Már 25.000 Ft/hónaptól elérhető!

Különböző havidíjak a feladat mélységéhez igazodva.

Egyben jobban megéri

Ha több szolgáltatást rendelsz meg egyszerre, akkor összességében jóval kedvező áron jutsz hozzá minden olyan szolgáltatáshoz, ami rövid idő alatt sikeres internetes megjelenést biztosít a szervezeted számára!

Honlapkészítés

U

Keresőoptimalizálás

Internetes Marketing